Sinds vorig jaar werkt de Belastingdienst in het kader van een meerjarenplan FD aan een betere bereikbaarheid voor de fiscaal dienstverlener. Eerder dit jaar heeft de Belastingdienst op het forum fiscaal dienstverlener (FFD) de contactkaart geïntroduceerd. Deze contactkaart is een handig hulpmiddel om je als fiscaal dienstverlener te helpen om het juiste kanaal te kiezen voor je vraag of benodigde informatie voor je klant. Met een eenvoudige klik op het relevante onderdeel krijg je snel meer informatie te zien over waar je moet zijn voor overleg, een vraag, of een kwestie die je met de Belastingdienst wenst te bespreken.

Als je via die informatiekanalen van de Belastingdienst geen oplossing vindt voor een urgent probleem, vul dan het ‘Contactformulier Meldpunt FD’ in. Onder de contactkaart is een afbeelding ‘Meldknop FD’ opgenomen. Door daarop te klikken kom je bij het formulier. Als je op de verzendknop klikt, gaat het document naar de centrale postbus van het meldpunt. Binnen 2 werkdagen neemt een accountmanager van het FD-team MKB telefonisch contact met je op.

Deel dit nieuwsbericht

Recente nieuwsberichten